"The Law of Win/Win says, let's not do it your way or my way; let's do it the best way"

Greg Anderson -

מי אני?

דיאנה הלוי, מגשרת המתמחה בגישור עסקי וגישור פנים ארגוני.

אני מאמינה באנשים, מקשיבה לאנשים, רותמת אנשים ומיישבת סכסוכים – בעסקים וארגונים.

לכל מטבע יש שני צדדים, ובמקרה של אנשים – כדאי וצריך להקשיב לשניהם. הבנתי את כוחה של ההקשבה ומניסיוני הרב בעולם העסקים –  תהליך של 'הקשבה פעילה'  - עובד!

במשך שנים עבדתי בעולם ההיי-טק, בארגונים גלובליים ובארגונים קטנים. בשנים הראשונות כעובדת מן המניין ובשנים רבות כמנהלת. הדינמיקות הארגוניות והעסקיות עם גורמים פנים וחוץ ארגוניים מוכרות לי היטב. אני יודעת לזהות, את רעשי הרקע שגורמים סכסוכים במשרד וערה לבזבוז הזמן והמשאבים שכל קונפליקט כזה יוצר. יותר מכך אני מכירה ויודעת מהן הדרכים לנטרל את הסכסוך, ליישב בין הצדדים ולהחזיר את הארגון לתפקוד יעיל.

לצד כישוריי וניסיוני המקצועי בתפקידיי השונים כמצויין לעיל אני בוגרת לימודיי גישור במכללת "גבים", חברה במרכז גישור שומרון ובצוות "סילפר", בוגרת קורס אימון של "גמא", וכן בעלת BA כללי ובלשנות.

השירות ניתן בשפות עברית, אנגלית ורוסית.

למה בחרתי להיות מגשרת?

ערך עליון בתהליך הגישור הוא ערך השוויון בין הצדדים – קולו של צד אחד שווה בערכו לקולו של האחר. אין קול הנשמע יותר. אין תחרות של מעמד, כסף, או למי יש עורך דין יותר קשוח. קיימים שני צדדים שווים לחלוטין, בעלי קול ומטרה ומגשרת אחת ניטראלית העוזרת להם לבנות יחד את הפתרון שיגשר ביניהם ויביא את הקונפליקט לסיומו.

אני יכולה להבין את מי שמתלבט בעניין הגישור. מי מאיתנו אוהב לתת את השליטה על תהליך, שהוא צד בעניין, לגורם שלישי?

בתהליך הגישור השליטה נותרת בידי הצדדים המעורבים בסכסוך ובקונפליקט, על אף מעורבתו המקצועית של המגשר. כל צד רשאי לבחור בכל רגע נתון אם להישאר בתהליך או להפסיקו. כל צד לוקח חלק באופן ובדרך לפתרון סכסוך העבודה, ושניהם חותרים יחדיו לישוב הקונפליקט. זה לא בית משפט, אף צד אינו חייב לצד האחר דבר.

זו בדיוק הסיבה שכל הצדדים מחויבים לתהליך, מכיוון, שבראש ובראשונה, הם מחויבים לעצמם. מחויבים, לא חייבים, זה עושה הבדל עצום.

ההקשבה שלי, ושיטת העבודה שחותרת למצבים של ,win-win מצליחה לרתום את כל הנוגעים בדבר לפתרון נקודתי וענייני, מתוך הבנה ורצון הדדיים לפתוח דף חדש. בסופו של דבר, גם אם מדובר בעסק או ארגון, סכסוכים נוצרים בין אנשים, וצריך אנשים כדי לפתור אותם. בדיוק בשביל זה אני כאן.



""

גישור עסקי

פתרון קונפליקטים בצורה מהירה, זולה ודיסקרטית. מתאים לכל סוגי העסקים והסכסוכים: גישור בין שותפים, גישור בין ספקים ללקוחות ובין עסק לעסק.

""

גישור פנים ארגוני

פתרון קונפליקטים וסכסוכים בארגונים - לעבודה יעילה יותר בארגון ושמירה על כוח אדם איכותי לאורך זמן: גישור בין מנהלים, גישור בין הנהלה לעובדים וגישור בין מחלקות.

""

צרו קשר

רוצים לפתור בעיות בעסק או בארגון בצורה מהירה, נעימה וללא עלויות מיותרות? צרו קשר לתיאום פגישת היכרות